Sjuk vovve och outfits – Tjockisbloggen.se

Har en ynklig, väldigt magsjuk vovve här hemma så blir inte mycket datorsittande för mig just nu… Var till stan en supersnabbis idag och handlade lite inför påskhelgen och under den timme Igor var ensam så hann han skita en stor hög på vardagsrumsmattan (trots att vi gick en promenad just innan).

Så jag kan säga att det luktade inte gott, och gör det inte nu heller, när jag kom hem… Stackaren har inte kunnat hålla sig utan lagt en stor brun pöl på vår lurviga ryamatta, fy fan vad det luktar!! Och det går inte bort heller 😦
Väntar på att David ska komma hem från jobbet med klädseltvätt så ska jag försöka rengöra mattan med det.

Älskade gubben har kräkts hela natten och har sån diarré att det bara rinner ur honom. Vill inte se vår älskade vovve sjuk!!

Slänger in två outfitbilder och sen ska jag ta ut skrutten en vända igen, många korta promenader blir det.


Klänning från Indiska strl M


Topp från H&M Mama strl S
Byxor med mycket vidd från KappAhl strl M

/ Sarah

Kommentera

