Påskmiddag, ny outfit och kattbesök – Tjockisbloggen.se

Idag har jag sopat av uteplatsen och torkat av utemöblerna, samt suttit ute och läst och druckit te. Krokusarna i rabatten blommar för fullt och även tulpanerna har börjat knoppas.


Alldeles strax – så fort jag skrivit klart det här – ska jag på påskmiddag hos en kompis. Så här ser jag ut idag (det är en av klänningarna från min senaste Ellos-beställning):

Lite sjömansaktig klänning från Ellos, strl 46/48. Finns även i svart och rosa. Bältet hör dock till en annan klänning. Halsbandet är urgammalt, vet inte alls vart det kommer ifrån men jag tyckte att det passade bra till. (Fast det syns knappt på bilden.)

När jag satt ute fick jag besök av en främmande katt. Jag har aldrig sett den förut men hon var väldigt social, jag hade henne i knät och hon spann som en bilmotor när jag klappade henne.

Den här stolen ser mysig ut, här kan jag ligga…

Nu – påskmiddag!

//Martina

Kommentera

