Lugnt och skönt – Tjockisbloggen.se

Sitter på bron i stugan och solar, Igor ligger mitt på gräsmattan i en stor hög med pinnar och kottar som han samlat ihop och är ensam härskare över 🙂

Liftade med mina föräldrar upp till stugan när de var och hälsade på igår. Vi satt ute i stort sett hela eftermiddan igår för det var så himla fint väder… Jag var dock tvungen att sitta inne stundvis för jag får så ont i ögonen av solen (borde verkligen ha solglasögon).

På ett tag ska jag få skjuts in till Töre för jag, David och Igor ska till svärmor och hennes sambo på påskmiddag och trevligheter i deras kurshus 🙂

Bloggar från iphonen så om texten ser konstig ut ber jag om ursäkt. Kan inte lägga upp några bilder heller för det går för segt, har bara edge-täckning här så det tar flera minuter bara att kolla mailen…

Nu ska jag gå ner till sjön en sväng och sen sätta mig i soffan och bläddra lite i tidningar innan vi ska fara till Töre. Kommer hem ikväll så blir kanske ett bättre inlägg från mig då 🙂

/ Sarah

Kommentera

