Hem och iväg igen – Tjockisbloggen.se

Som jag skrev igår så har jag och Igor vart i stugan lördag till söndag och njutit av lugnet och bara haft det mysigt tillsammans med mina föräldrar och deras hund Selda.

Och igår så var jag, David och Igor hos svärmor och hennes sambo på påsklunch och allmänt mys, grillade och hade riktigt trevligt. Var ute i stort hela lördagen och söndagen i strålande sol så var rätt mör när vi kom hem igårkväll…

Som ni kan se av min dagens outfit så har jag bränt mig ganska rejält i ansiktet (har ändå försökt tona ner det röda lite i Photoshop), hade inte en tanke på att smörja in mig och att vårsolen är riktigt kraftig trots att det är lite kallare i luften ännu. Vågar inte använda puder när min hud ser ut så här så ni får stå ut med en mycket röd jag…

Förresten kan jag ge ett tips, använd inte hårband om ni är ute i solen! Har en skitsnygg vit rand tvärs över pannan 😀


Tunika storlek M från Indiska
Linnebyxor storlek 42/44 L från KappAhl (nya)

Nu ska jag slänga ner lite grejer i en väska och koppla Igor, sen ska vi ta bussen till Töre där mina snälla föräldrar ska plocka upp oss. Ska nämligen följa med de upp till Gällivare för att hälsa på släkten, min faster och hennes man samt deras dotter med sina två barn har kommit upp från Småland så det ska bli roligt att hinna träffa de också en vända. Dessutom är lillebror och hans tjej också däruppe över påsk så det blir en riktigt släktträff 🙂

Jag kommer hem igen på onsdag för pappa ska till Sunderby sjukhus på kontroll så då får jag lift både upp till Gällivare och hem igen, det är inte illa! tur man har snälla päron 😀

Nu måste jag rusa om vi ska hinna till busstationen!

/ Sarah

Kommentera

