Sol och sällskap – Tjockisbloggen.se

Lånar mina föräldrars dator en snabbis och slänger in ett snabbt inlägg… Idag har jag och Igor varit hos farmor hela förmiddagen och umgåtts och myst 🙂

Tog med mig båda hundarna (mina föräldrars Shetland Sheepdog Selda och så Igor förstås) och promenerade dit på morgonen när mina föräldrar var på jobbet. Gick hur bra som helst att promenera med båda vovvarna och det är så härligt väder ute, nästan sommar fast jag är så långt norrut!

Igor och Selda fick lifta med pappa hem från farmor så gick jag ”på byn” (ja stan då) en snabbis för jag skulle in på KappAhl och kika på ett par byxor… Ja de har till och med fått KappAhl hit till Gällivare, tycker det är roligt att det händer nåt här också och att inte allt försvinner till storstäderna 🙂

Köpte ett par byxor på KappAhl hemma i Luleå förra veckan och det är nog de skönaste byxor som jag har haft, så jag slog till på ett par i svart också *s*. Ska dessutom möta upp min mamma efter jobbet för hon ska också kika på såna här brallor 🙂

Nu ska jag nog ta med mig en eller två vovvar och ta en promenad i den härliga solen, kanske kommer ihåg kameran med lite tur!

Här är byxorna som jag köpte idag i svart, min senaste outfitbild är samma brallor men i beige. Köpte även en snygg bohemchic (åh vad jag älskar den stilen!!) topp 🙂

/ Sarah

 

Kommentera

