Hawaiian Adidas – Tjockisbloggen.se

Har haft fullt upp senaste dagarna så jag har inte kunnat skriva något och helt ärligt så har jag lite tappat lusten också… Känner en enorm press på mig att uppdatera hela tiden eftersom de andra två jobbar så mycket och inte skriver så ofta, vilket gör att det liksom tar emot att skriva och bara blir något jobbigt istället för roligt.

Men jag ska försöka skriva lite oftare för när jag väl kommer igång och skriver så går det av sig själv med rasande fart och det är roligt 🙂
Nu har jag dock en del planer för närmaste tiden vilket kommer begränsa min möjlighet att blogga ett tag men mer om det kommer längre fram under veckan 😉

I helgen har vi hunnit med massor, vi har varit i Töre och hälsat på svärmor och hennes karl, vi har grillat flera gånger ute på balkongen, varit på långpromenader tillsammans, varit på stan en sväng eller två och även gjort en rejäl storstädning från golv till tak…

Dagens planer är att hämta ut ett, kanske två paket, som jag har beställt… Det ena är från Stadium och det kom nyss ett sms om att det finns att hämta ut i butiken nu så det ska jag snart ta och göra (så nyfiken på att se om min jacka passar!). Det andra paketet är från Nelly.com och det hoppas jag ska komma idag men troligen inte förrän imorrn.

Från Stadium så har jag beställt en Adidasjacka som var på rea men jag är osäker på om den kommer att passa för den fanns bara i storlek 40, men som tur är så är det ju öppet köp. Jag har en illgrön likadan jacka sedan tidigare men den är från herravdelningen och storlek L så den är ganska så mycket för stor tyvärr… Så jag hoppas på denna röda.

Från Nelly.com så klickade jag hem solskyddsprodukter i förra veckan för de hade fri frakt på allt och dessutom hade jag 50 kr tillgodo där så det blev billigt 🙂

Nu är jag redo för sommaren! (som aldrig verkar komma)

 Nu ska jag iväg och hämta ut mitt paket på Stadium och sen hem och kasta i mig lite lunch innan det är dags för måndagskursen igen… Får se om det blir någon dagens outfit idag 🙂

/ Sarah

One thought on “Hawaiian Adidas – Tjockisbloggen.se

  1. Ping: Inte min dag – Tjockisbloggen.se «

Kommentera

