Beställt en ny mobiltelefon – Tjockisbloggen.se

Har länge funderat på att byta ut min gamla Iphone mot en nyare version men det har aldrig blivit av… Så bestämde jag mig i förrgår att nu jäklar ska jag lägga ut min telefon på Tradera och satsa på att köpa en ny, en Iphone 4!

Men så började jag kolla runt på priser och telefoner och ifånen ligger på just under 6000 kr vilket jag tycker är sjukt dyrt. Så när jag var inne på Telia för att kolla om de hade nån i lager fick jag syn på en annan telefon som såg intressant ut…

Trodde aldrig att jag skulle överge Iphone för jag älskar verkligen allt med den, och framförallt så har jag lärt mig hur det funkar. Men med en prisskillnad på drygt 3000 kr så tyckte jag det var värt att testa en annan telefon den här gången som i stort sett är likvärdig men har Andriod istället.

Så det fick bli en Sony Ericsson Xperia X10i White, beställde den igår så jag hoppas att den ska hinna komma innan helgen!

/ Sarah

Kommentera

