I stugan – Tjockisbloggen.se

Har äntligen fått min nya telefon så jag har haft fullt upp med att leka med den senaste dagarna 🙂
Och igår så for jag och Igor till stugan så jag bloggar från telefonen nu…
Har ingen 3G täckning här så det går seeegt! Är iaf supernöjd med nya telefonen, speciellt med tanke på att den kostade under hälften så mycket som en iphone 4.
Det är en vit SonyEricsson Xperia X10i jag har köpt 🙂

Nu ska det grillas! / Sarah

One thought on “I stugan – Tjockisbloggen.se

  1. Sony Ericsson gör faktiskt mycket bra kameror till sina mobiler. Så det är bra när man inte har någon annan kamera med sig och vill ta kort tycker jag! =)

    Själv skulle jag vilja ha en HTC… Har en SE nu med det är inte en android tyvärr 😦 Är något annat system som jag inte minns namnet på nu… Inte alls lika bra som en android iaf….

    Anders har en HTC Desire och de är bra!

Kommentera

