Gårdagens outfit – Tjockisbloggen.se

Måste bli bättre på att idas fota outfitbilder för det har varit väldigt dåligt med såna på sista tiden… Det gäller oss alla tre 🙂

I alla fall så fotade jag igår, idag har jag inte fått på mig annat än myskläder och just precis kommit från duschen så ska försöka få till nån bild lite senare. Ska nog knata iväg till stan en vända så då lär jag ta på mig lite mer ”visa-sig-bland-folk-kläder” än vad jag har nu *s*.

Gårdagens outfit består av munkjacka i väldigt udda design (David sa att jag ser ut som en oompaloompier och syrrans ungar sa teletubbie *s*). Den är köpt i en liten lokal butik på Kreta, Grekland när vi var där i mitten av maj i år 🙂
Linnet kommer från H&M och jag har brunt, beige och blått för de är så himla sköna (strl M). Byxorna är linne och kommer från KappAhl och storleken är L. Sandalerna är Ecco strl 37.

/ Sarah

2 thoughts on “Gårdagens outfit – Tjockisbloggen.se

  1. Jag undrar om de där topparna/tröjorna inte hade passat bättre ihop med leggings eller liknande.

    Pösiga byxor passar bättre ihop med t.ex. ett tight linne eller en tight topp.

  2. Katarina – Jag förstår hur du tänker men håller inte riktigt med dig… Jag tycker inte att det passar min kroppsform att ha tight upptill och väldigt pösigt nedtill eftersom jag är väldigt kort och ”satt”. Men det kan vara jättesnyggt på andra 🙂 Huvudsaken är inte att det passar eller matchar för mig utan att det är skönt och bekvämt!
    / Sarah

Kommentera

