Några outfits – Tjockisbloggen.se

Sambon kom hem igår (han har dock ytterligare en magnetröntgen inbokad om några veckor), så för att fira det har jag städat hela lägenheten idag. Över 20 grader varmt är dock en dålig kombination med dammsugning och skurning, jag som svettas floder av att dammsuga även i vanliga fall har hållit på att smälta bort idag…

Dagens post-städning-outfit:

Mysig blommig långklänning, H&M, strl L.

Igår jobbade jag också sista dagen innan midsommar (sista dagen på bokbussen alltså, efter midsommar börjar jag i Piteå igen). Fastän klockan var 7 på morgonen så kom jag ihåg att ta en bild.

Kofta: Indiska, strl XL.
Linne: Ellos, strl 46/48.
Capribyxor: Ellos, strl 48.
Skor: Din sko.

Nationaldagen firades med att först besöka sambon på sjukhuset. Vi gick ut en sväng i parken och åt glass (nåja, jag åt glass) och sedan åkte jag hem till mamma och fikade innan vi gick hem till mig och åt middag. Jag prackade på mamma en massa kläder som jag till min stora sorg inte kan ha längre.

Senare på kvällen blev det rabarberpaj med vaniljsås under den vanliga tv-måndagen hemma hos familjen P.

Faktiskt väldigt fin park med en damm utanför sjukhuset.

Nationaldagsoutfit.
Klänning: Åhlens, märket heter Frk. Strl L.
Leggings: Ellos, strl 46/48.

//Martina

Kommentera

