Snabbvisit mot norr – Tjockisbloggen.se

Bestämde mig igår för att jag ska överraska min farmor genom att göra en snabbvisit upp till Gällivare och hälsa på henne 🙂

Ska snart ringa och berätta det för henne, om inte min pappa har hunnit skvallra för henne redan… Men jag vet att hon  kommer att bli glad för jag ska fråga om jag får sova hos henne, mina föräldrar ska nämligen till stugan i helgen så jag vill inte bo hos dem ensam.

Så imorrn på dan tar jag tåget upp till Gällivare för en väldigt snabb visit, jag åker nämligen hem igen mindre än ett dygn senare *s*. Kommer till Gällivare runt 17.30 på fredag och det lutar åt att jag tar tåget hem igen 13.15 men allt för världens bästa farmor 🙂

Att det blir en så snabb visit beror på att vi har planerat en tripp till Ikea på söndag och det ska bli så kul!

Idag är det riktigt hett ute och för ovanlighetens skull så blåser det inte heller så det är stekande… Kör långärmat för att inte bränna mig, är fortfarande öm i huden sen jag brände mig i Grekland. Här kommer dagens outfit och sen ska jag promenera Igor, kanske blir en tur ner till vattnet så han får bada en sväng 🙂


Tunika strl XL från Indiska
Leggings strl L från Ellos

/ Sarah

Kommentera

