Helg och lust – Tjockisbloggen.se

Jag har kommit in i en period när jag känner mig konstant osocial och irriterad och humöret svänger fram och tillbaks stup i kvarten… Så min blogglust är verkligen noll just nu och därför har jag inte skrivit på flera dagar.

I helgen så har vi iaf grillat gott, varit på Ikea en sväng igår och idag så har jag varit på måndagskursen. Det var sista gången inför sommaruppehållet på färdighetsträningen och det känns tråkigt och tomt för det har trots allt varit en rutin att ha denna kurs två timmar varje måndag sedan i höstas…

Men jag ska gå ett år till och längtar redan tills vi drar igång den 5 september. Finns nog ingenting som varit så lärorikt, tankeväckande och tungt men samtidigt roligt som denna kurs… Har lärt mig otroligt mycket om mig själv men också andra, många färdigheter som jag har nytta av i mitt liv.

Tyvärr så har det hänt en tråkig sak för ett tag sedan, en person som jag verkligen trodde var min vän visade sig vara otroligt falsk och lögnaktig. Jag har otroligt svårt att lita på människor och har haft ytterst få vänner i mitt liv för jag tycker inte om att släppa människor nära men när jag väl släpper garden så försöker jag lita på och tro gott om människor.

Det finns saker man aldrig kan förlåta och man går inte bakom ryggen på mig mer än en gång. Så ni kanske förstår att jag har ingen större lust att blogga för tillfället för jag är inte på vidare glatt humör…

Hur som helst så ser jag fram mot denna vecka för min systerdotter Julia ska komma och hälsa på uppifrån Småland! Och dessutom så firar jag och David 10 år tillsammans nu på lördag och det ska firas med dunder och brak! 😀

/ Sarah

3 thoughts on “Helg och lust – Tjockisbloggen.se

  1. GRATTIS till de 10 åren 🙂 Jag och Husse firar 35 år idag, den 23/6 🙂 /GITT@N

Kommentera

