Surt besked – Tjockisbloggen.se

Jag fick veta i fredags att det där jobbet jag verkligen ville ha gick till nån annan. Förstås. Det betyder att jag återigen blir arbetslös till hösten och alltså måste fortsätta att skicka ut ansökningar till alla de där tjänsterna som (inte) finns lediga – 32 just nu i hela Sverige…

Fick dock några uppmuntringspresenter från S, som blev förbannad å mina vägnar och därför kände sig tvungen att shoppa lite.

Två par skor, nagellack och ett skohorn(!). =)

Dessutom spelade hon och jag Baldur’s Gate: Dark Alliance 2, åt chips och drack öl i lördags när D var borta och spelade rollspel med några kompisar. Och på onsdag ska jag vara barnvakt ett par timmar åt hennes barn, smådrakarna, och sen blir det mer Baldur’s Gate. 😉

//Martina

Kommentera

