Tar det aldrig slut? – Tjockisbloggen.se

Nu har det regnat utan uppehåll sedan igår! Borde inte vattnet ta slut nån gång? Hatar verkligen detta regnande… Går inte att göra någonting ute för jag har inga riktiga regnkläder så efter en minut är jag dyngsur.

Så både igår och idag har vi hållt oss inomhus och sett på tv och spelat tv-spel, inte ens Igor vill vara ute i detta väder så det blir väldigt korta promenader.

Längtar efter bättre väder, längtar till på torsdag då min fina systerdotter Julia kommer hit och jag längtar till på lördag då vi ska fira vårt tioårs-jubileum… Får krypa in under täcket och önska allt vad jag kan att tiden ska gå fortare nu 🙂

Kommentera

