Glad midsommar och ursäkt – Tjockisbloggen.se

Vill först be om ursäkt, skulle ju lägga ut bilderna från Holland. Har redigerat dem, men har inte alls mått bra, så har inte haft någon energi att skriva. Min rygg har bråkat väldigt mycket igen, så har varit på mina rätt så jättestarka värktabletter. Som jag sagt innan så är jag inte mig själv på värktabletter, och har svårt att fokusera och skriva bra. Egentligen svårt att göra nåt annat än bara existera. Alltså har jag prioriterat att vila och mer vila, samt promenader för att sträcka ut mig. LOVAR att de kommer på söndag eftermiddag/kväll!

Kommer inte ha tillgång till dator från kl 12 fredag till någon gång söndag eftermiddag. Har dock telefonen så kanske någon bildblogg, om det är bloggvänligt. Åker utanför stan med ett gäng kompisar för att fira midsommar. Vi har hyrt ett stort hus i 2 dygn. Allt man kan behöva för en bra midsommar oavsett väder finns där. Vi har bastu, badtunna, utegrill, öppen spis, gott om sovplatser och stort festrum. Så vi ska mötas upp och handla mat sen tar vi taxi ut. Det ligger bara 15 km utanför stan så en taxi går på enbart ca 10 euro, vilket inte är någon summa. Vi har inga planer på att åka därifrån före vi absolut måste på söndag kl 14. Jo, det ingår en rätt rejäl mängd öl också i hyran av huset, inte något vi klagar på direkt.

Kommer bli en galet rolig midsommar, med blandade nationaliteter, tror detta kan bli intressant. Har packat det mesta jag behöver, så ska kolla ett avsnitt Masterchef sen sova och plocka klart imorgon bitti. Suttit här hemma ikväll och snackat skit och slappat med en kompis, ville inte vara ensam. En bra kväll, som början på en troligen hysteriskt rolig helg.

/Hanna

Kommentera

