Shoppingrunda med finaste Julia – Tjockisbloggen.se

Igår så kom min systerdotter Julia (16) hit och hälsade på så vi gick några timmar på stan och shoppade ”lite” 🙂

Så himla roligt att få umgås med bara henne och surra lite även om jag naturligtvis tycker lika mycket om alla mina syskonbarn och hela familjen. Blir ju inte att man träffas lika ofta som man skulle vilja eftersom de bor i Småland och vi i Luleå…

I alla fall så shoppade Julia fem tröjor och ett armband och fyra berlocker, själv så fyndade jag två tröjor på H&M och två tröjor på Carlings 😀
Tyvärr inga foton för jag har inte hunnit fota ännu så det kommer under helgen. Efter shoppingen så mötte vi min älskling och gick på kinarestaurang och åt lunchbuffé, mums.

Sen var vi iväg på en liten utflykt med bilen på eftermiddan och passade på att handla mat i samma veva… På kvällen så grillade vi på balkongen och då var vi så trötta och mätta alla tre att efter lite tv-tittande slocknade vi rätt snabbt *s*.

Idag ska vi åka upp till stugan och kommer hem imorrn, David jobbar så han får vara hemma och längta efter mig och Igor 😉

Glad midsommar på er alla läsare!

/ Sarah

Kommentera

