Tio år av kärlek – Tjockisbloggen.se

Idag den 25 juni 2011 så är det 10 år sedan jag blev tillsammans med min älskade sambo David Güthlein!


Jag och David i Grekland, maj 2011

Tiden har gått så otroligt fort och ändå tycker inte att vi blivit speciellt mycket äldre *s*. Tänk att David var ”bara” 18 år och jag 22 år när vi träffades… Hade aldrig kunnat tro att jag skulle kunna hitta någon så fin och underbar som min älskling, släpper honom aldrig för han är det bästa som någonsin har hänt mig!

Tio år av kärlek, tack min finaste för alla dessa år och tack för de år som vi har framför oss!


Min present till älsklingen, kan dock inte avslöja innehållet än 😉

/ Sarah

2 thoughts on “Tio år av kärlek – Tjockisbloggen.se

Kommentera

