Tips på sommarläsning – Tjockisbloggen.se

Sommaren är en tid då jag läser väldigt mycket… Speciellt nu när vi har inglasad balkong, är så otroligt skönt att skjuta upp fönstren och sitta där och njuta av solen.

Köpte två nya böcker igår tisdag och den ena har jag redan läst ut, känns inte som att det är värt pengarna det kostar när det knappt räcker till nöje i ett dygn. Har den första boken sedan tidigare och nu även de två följande varav jag läst en och ska börja på den andra ikväll 🙂

Otroligt bra böcker!


Askungar, första boken


Tusenskönor, andra boken


Änglavakter, tredje boken

Om någon är intresserad så kan jag sälja alla tre böckerna så snart jag läst klart den sista 🙂 De två första är pocket och den sista är inbunden.

/ Sarah

5 thoughts on “Tips på sommarläsning – Tjockisbloggen.se

  1. Bibblan! Där kan du låna och läsa tills du storknar 🙂 Sommarlånen är ju dessutom längre så du kan dra hem en hel hög böcker utan att behöva springa och lämna tillbaka varje vecka.

  2. Fröken Frodig – Oh yes jag vet! Men tyvärr så får jag inte låna böcker på biblioteket då mitt lånekort missbrukades av mitt psykopatiska ex för sisådär 12 år sedan… Han lånade hem en massa snordyra böcker om reptiler innan jag lämnade honom för gott och sedan vägrade han att återlämna dem. Så tack vare det är jag inte betrodd att låna böcker längre :’-(
    / Sarah

  3. Emma – Men! Nu dumförklarar jag mig själv och säger att så långt har jag faktiskt aldrig tänkt haha. Tack för tipset!
    / Sarah

Kommentera

