Kort uppdatering – Tjockisbloggen.se

Vill säga en stor ursäkt för att det är tomt nu, kan bara tala för mig själv då jag inte vet vad de andra pysslar med just nu, men jag har mina orsaker.

Vill inte gå in på exakt vad som är fel, men jag är på en rätt mörk plats just nu och har ingen energi till nåt och känner inte heller att något är värt att lägga energi på. Det tar kraft bara att komma ur sängen på morgonen. Mina vänner är änglar som släpar med mig ut och aktiverar mig på helger och kvällar, annars hade jag bara suttit hemma och det hade varit en väldigt dålig idé. Jag ser knappt ens fram emot konserten ikväll, så det är inte bra alls just nu. Samtidigt är jag glad för jag har väntat många år på att få se Roxette live och deras sånger har funnits med under allt i mitt liv. Jag hoppas att jag kan hitta nåt som kan hjälpa mig ur detta, någon slags insikt eller inspiration ikväll.

Måste på något sätt hitta vad som är fel, orsaken till allt, men jag vet inte vart jag ens ska börja nysta ut allt som jag samlat på mig under på tok för lång tid.

/Hanna

2 thoughts on “Kort uppdatering – Tjockisbloggen.se

  1. Tänker på dig och hoppas att du snart ser ljus igen. Skickar mentala kramar!

Kommentera

