Fullt upp, tio års-present – Tjockisbloggen.se

Jag vet att jag är väldigt frånvarande just nu men David har semester och trots att vi borde ta det lite lugnt så har vi fullt upp med våra projekt 🙂

Hinner inte ens starta datorn på dagarna numer och enda anledningen till att jag hinner skriva idag är att David är iväg för att skjutsa sin pappa till flygplatsen så jag snor mig en lugn stund innan jag ska fortsätta dona här hemma…

Vi har gjort så mycket senaste veckan att jag kommer inte ihåg att berätta om hälften men kan iaf bjuda på några foton som jag tagit under veckan. Bland annat så har vi målat köket ett sista varv, spraymålat alla köksluckor, varit till stugan en snabbsväng, tvättat bilen, monterat alla skåpsluckor och storstädat ur en del av alla köksskåp och ska nog göra resten idag… Hunnit med några utflykter också, så som ni förstår så är det full rulle här och inte en ledig minut 🙂

Men jag mår finemang och trivs som fisken i vattnet och pluto i rymden när det händer saker och är fart och fläkt hela tiden!

Några bilder från vårt hörn av Sverige och jag lovar att ta mig tid att skriva lite oftare…

Citronyoghurt med egenplockade jordgubbar


Druckit Mojito på balkongen tillsammans


Fotat ett äckligt djur som satt på balkongfönstret (vad är det?)


Ont i mitt stackars knä! Detta är vad 20 kg Igor kan orsaka
när han kommer i full fart och skuttar upp i mattes knä

Och sist men inte minst så måste jag ju äntligen lägga ut en, om än skitkass, bild på vad jag fick av David i 10-årspresent! Ett underbart vackert armband i renskinn och tenn… Velat ha ett i flera år men aldrig haft råd att köpa ett och nu fick jag ett av finaste älsklingen 😀
Lite roligt är att han fick be om ett i barnstorlek eftersom jag har så smala handleder *s*.


Bättre foto kommer, det lovar jag!

/ Sarah

One thought on “Fullt upp, tio års-present – Tjockisbloggen.se

  1. Ping: Infektion, ont gör det – Tjockisbloggen.se «

Kommentera

