Tror att jag är kär – Tjockisbloggen.se

Har varit en snabbis på stan idag för jag är i behov av ett par ”vanliga” byxor, har nästan bara leggings och mjukisbyxor så jag skulle behöva ett par enkla svarta byxor helst med fickor. Hittade ett par på halva reapriset på KappAhl som var riktigt bra, lite väl höga i midjan men de funkar… Så jag fick lägga undan dem till imorrn då jag borde få lön 🙂

Men hur som helst så snubblade jag över en så fiiin tröja på Gina Tricot som jag också lade undan. Jag behöver den inte men åh så jag vill ha den! Ända sedan jag var liten så har jag velat ha en ”pippi-långstrump-tröja” men har aldrig hittat någon i min storlek som inte varit något dyrt märke 😦

 

Förrän idag! den här tröjan är ju bara så fin och jag vill så gärna ha den… Men är en tröja verkligen värd 300 kr hur fin den än är?Plus att den är ju egentligen inte exakt som Pippis tröja. Måste fundera noga över detta för det är väldigt mycket pengar för en tröja i min värld… Hjälp mig att komma över min beslutsångest! 🙂

/S arah

7 thoughts on “Tror att jag är kär – Tjockisbloggen.se

  1. Freja – Den var också snygg, men det står att den är rosa.. Och det vill jag inte ha 🙂

    / Sarah

  2. Men nej, det står ju röda och navyränder. Eller är jag helt ute? 🙂

    Det är sant, 900 kr för en tröja. Nej det skulle jag aldrig lägga om det inte var något jag verkligen sparat till. Men hutlöst dyrt.

  3. Ping: Pippi fick det bli – Tjockisbloggen.se «

  4. Freja – Det är när man val storlek som det står rosa i scroll-listen under 🙂
    Men det blev så att jag köpte den på GT iaf, mycket pengar för en tröja men förhoppningsvis så håller den i nåt år eftersom det är 100% bomull.
    / Sarah

Kommentera

