Estnisk frukost – Tjockisbloggen.se

image

Hade ingen tid att äta imorse, eftersom jag började 10 och är morgontrött. Men en stor kopp kaffe hann ner under tiden jag sminkade mig, annars skulle jag morra åt mina stackars kollegor.

Sitter nu på jobbet och har köpt med mig min favoritfrukost från caféet vid kontoret. En ost och spenat pirog. Estland har massor av mumsiga matpiroger, perfekt att köpa i farten. Det blir bra till en kopp te, vilket ni ser 🙂

God morgon världen!

/Hanna

Kommentera

