Tunga dagar – Tjockisbloggen.se

Har haft några tunga dagar så har inte haft varken lust, tid eller energi att sitta vid datorn och än mindre att blogga. Tyvärr så har Davids mormor efter en tid av sjukdom somnat in stilla. Samtidigt som jag sörjer förlusten av henne och Davids familj och släkt finns i mina tankar så påminns jag också om när min farfar gick bort för drygt två år sedan…

Så som ni kan förstå så har det inte varit prioriterat att sitta vid datorn dessa dagar. Har inte bara tråkigheter att skriva om utan det finns en ljusglimt i tillvaron också, i måndags så startade kursen jag redan gått ett år. Färdighetsträningen som jag nu ska gå två terminer till, fram till sommaren 2012 och det känns jättebra. Hoppas lära känna några nya trevliga tjejer genom kursen samtidigt som jag ser fram mot att repetera och fördjupa mig i det vi fick lära oss förra hösten och i våras.

Idag har jag gjort en massa ärenden och fortfarande är det mycket kvar som ska göras idag och imorgon men jag bestämde mig för att ta en liten paus och sätta mig här…

(Kavajen som jag köpte kändes inte ”bra/rätt” trots allt så jag lämnade tebax den)

/ Sarah

One thought on “Tunga dagar – Tjockisbloggen.se

  1. hej Sarah. Får jag lov att lämna ett litet råd till dig ang axelvaddarna…. Låt dom sitta kvar. För en rund figur ser det helhelsmässigt snyggare ut när axelpartiett står i rätt förhållande till höftpartiet. Vill däremot betona midja och höfter – ta bort axelvaddarna och bär kavajen med ett skärp. I mitt tycke inte så smickrande ….

    Hälsningar Annlis, klädmakare på Lillehus PlusMode, http://www.lillehus.se

Kommentera

