Umeå imorrn – Tjockisbloggen.se

Vet att vi är dåliga på att uppdatera just nu men det är så mycket annat som tar tid och energi kring iaf mig just nu och jag har svårt att hitta ro att sätta mig vid datorn… Vissa dagar slår jag inte ens igång den vilket är ovanligt för att vara en som tidigare var extremt databeroende och tillbringade minst 8 timmar per dag vid den.

Som det ser ut just nu så ska jag göra en liten spontantripp till Umeå imorrn och hälsa på lillebror och hans sambo men det blir en kort visit. Kommer dit imorrnkväll, ägnar torsdagen åt shopping och att umgås och sen tar jag tidigare morgontåget hem på fredag eftersom vi ska på begravning på fredag eftermiddag.

Ser verkligen fram mot och hoppas att det löser sig med en del praktiska grejer så att det blir av, är sugen på att förnya min garderob och hoppas på att hitta lite mer/roligare i Umeå än här i Luleå… Fast i stort sett är det ju samma.

Outfitbild tagen för ett par dagar sedan


Topp/linne (sitter ihop) KappAhl strl L
Byxor KappAhl strl L
Skor Ecco strl 38

Nu ska jag ut med Igor i regnet.

Om det är nån som har lust att ta en fika i Umeå på torsdag så hör av er! Kommer att vara i Umeå från onsdag kväll till typ 6.30 på fredag morgon så enda dan som funkar för min del är torsdag 🙂

/ Sarah

Kommentera

