Tävla och vinn mascara – Tjockisbloggen.se

Nu är det dags för en ny tävling här på Tjockisbloggen.se

Den här gången så lottar vi ut två st mascara från Maybelline New York, en Maybelline The Falsies Volum´ Express Black Drama, svart. Och en Maybelline Colossal Volum´ Express Cat Eyes, svart. Värde 149 kr st.

Det är enkelt att vara med, lämna en kommentar på detta inlägg och lämna gärna en länk till din blogg där du berättar om denna tävling!

Har du ingen blogg så kan du delta genom att tipsa dina vänner på Facebook. Men även ni som inte har vare sig Facebook eller blogg kan också vara med, lämna bara en kommentar så är du med och tävlar om en av dessa fina mascaror!

Hoppas på ett stort deltagande nu så lovar vi att försöka ha tävlingar oftare!

Vinnare utses den 28 september efter kl 19 så fram till dess går det att vara med och tävla 🙂 Vinnare meddelas via mail samt presenteras här på bloggen.

Lycka till!

23 thoughts on “Tävla och vinn mascara – Tjockisbloggen.se

  1. Hej! Jag är supernyfiken på att få prova ”The Falsies Volum´ Express Black Drama” då jag har läst mycket gott om den. Hoppas att jag blir den lyckliga som får chansen den här gången. =) Ha en riktigt trevlig helg!

  2. Jag vill vara med & tävla!

    Ni gör ett jättebra jobb med denna blogg. Fortsätt med det 🙂

  3. OK *lämnar kommentar* 😀 Vore spännande att prova ”Colossal”, har bara läst om den och min mascara håller på att ta sluuuuuut nu!

    /Kram från GITTAN

  4. Åh jag vill jättegärna vara med och tävla! Har ingen blogg men länkade på facebook 🙂

    Kram Sofie

  5. Ping: Sista chansen att vinna – Tjockisbloggen.se |

  6. Jag vill tävla, skulle jättegärna vilja vinna. Lägger ner alldeles för lite pengar på mej själv och köper därför inte mascara så ofta, tycker de är onödigt dyrt.
    Brukar aldrig vinna på nåt, men vinden kan ju vända, eller jag vill tro de iaf. // Pernilla

  7. Jag är jättegärna med och tävlar! Min mascara tog nyss slut och för en student med knaper kassa är allt gratis trevligt!

  8. Julia – Du var lite försent ute tyvärr, tävlingen avslutades igår. Men vi har en ny tävling ute nu som jag alldeles precis publicerade så var gärna med i den! Lycka till 🙂
    / Sarah

Kommentera

