Nya gardiner – Tjockisbloggen.se

Idag har jag haft fullt upp hela dan och dessutom varit (är) så trött att ögonlocken trillar igen av sig själva om jag släpper koncentrationen för minsta mikrosekund…

Har bland annat varit på Willys och storhandlat, massor med frukt och grönsaker så nu ska här ätas nyttigt, bland annat massa paprika (9.90:- per kg). Ikväll blir det fruktsallad, men eftersom en viss person (jag) glömde att köpa banan så får vi klara oss utan det suck.

Har även köpt en läslampa att ha i ”mitt” soffhörn där jag alltid sitter och läser i halvmörker (= huvudvärk) på Lagerhaus. Läser man i snitt minst ett par timmar per dag behöver man en bra lampa. Sen har jag bytt gardiner både i sovrummet och vardagsrummet och det blev så FINT!!

Borde ha hunnit både diska och dammsuga men jag är så trött, så trött… Jag gör det imorrn zZzzz. Jag lovar… typ.


Min nya fina läslampa från Lagerhaus

/ Sarah

Kommentera

