Kaos i livet – Tjockisbloggen.se

Ber om ursäkt för att jag inte har skrivit på hela veckan men har haft lite kaos hemma den här veckan så det har helt enkelt inte gått att blogga. Älsklingen blev sjuk natten till tisdag så vi fick åka in på akuten och blev sittande där hela natten och kom hem tidigt på tisdagmorgon… Sen har det varit fullt upp hela veckan med en massa saker och jag har helt enkelt varit tvungen att prioritera min tid.

Idag hann jag iaf en snabbsväng förbi stan när jag promenerade till Ica för att handla till middagen. Tittade in på KappAhl en snabbis där jag faktiskt köpte en stickad tröja på rea, från herravdelningen… Jättemysig och fin 🙂

Var även in på Apoteket för att hämta ut min medicin men det var nåt strul med mitt högkostnadsskydd så det fungerade inte… Fick beställa via internet och välja att hämta ut det på ett annat Apotek för att det skulle fungera. Har aldrig hänt mig förut och jag hoppas det inte händer igen för detta innebär att jag måste vara utan medicin i två dagar.

Men jag kan säga att såna här gånger så är man glad att det finns högkostnadsskydd! Så här ser kvittot på min medicin ut och det handlar alltså om medicin för 60 dagar… Hade aldrig kunnat äta den om man inte fick den på hk-skyddet. Hur kan medicin vara så dyrt??

Tänkte lägga in två bilder på finaste Igor innan jag gör älsklingen sällskap i soffan för lite lördagsmys… Vår hund är galen i pinnar, om man nu kan kalla detta en pinne (snarare ett halvt träd) 😀

/ Sarah

One thought on “Kaos i livet – Tjockisbloggen.se

  1. Hoppas det är OK med älsklingen igen! Den tröjan har jag oxå tittat på, skulle kunna vara en go höstmyströja 🙂 Usch, jag VET hur såna kvitton kan se ut, hu, verkligen tur att HK finns!!! Igor är så go med sitt träd, Ines är galen i bollar 🙂
    Ha det bäst!

    Kramen
    /GITT@N

Kommentera

