Skäms på mig – Tjockisbloggen.se

Usch vad dålig jag har blivit på att skriva, jag skäms uppriktigt… Men dels har älsklingen varit sjukskriven i över en vecka nu på grund av ryggen och nu har jag dessutom gått och fått problem med ögonen så jag har svårt att läsa, sitta vid datorn eller se på tv några längre stunder. Ska till Apoteket idag och hämta ut mina ögondroppar, har slarvat med att använda dem och det visar sig nu…

Tävlingen som vi hade tillsammans med Motley Denim är avslutad och tyvärr är vi väldigt besvikna på det låga deltagarantalet när vi nu hade en så otroligt fin vinst! Men vi ska välja ut en vinnare som kontaktas via mail och vi lovar att det blir innan helgen iaf.

Nu ska jag ut på morgonpromenad med Igor, äntligen lyser solen igen efter två dagars rejält oväder.

/ Sarah

Kommentera

