Tre timmar hos frissan – Tjockisbloggen.se

Idag har jag varit hos frissan och låtit ”fixa” håret 🙂

Tog TRE timmar så jag kan säga att jag är väldigt öm i hårbotten just nu… Men jag är väldigt nöjd och det blev ungefär som jag hade tänkt mig när jag gick dit.

Var på frisörskolan så betalade 400 kr för slingor samt klippning vilket man inte kan kalla överpris!

Har tyvärr bara dåliga mobilbilder att visa men det är bättre än ingenting :


Vill man bli fin får man lida pin!

Klippt av ett par cm på längden, gjort ljusa slingor samt klippt upp det en del 🙂

/ Sarah

One thought on “Tre timmar hos frissan – Tjockisbloggen.se

Kommentera

