Foton och shopping – Tjockisbloggen.se

Har ju glömt att skriva att jag var en snabbvisit till stugan förra helgen… Passade på att åka upp från lördag till söndag eftersom jag fick lift med mina föräldrar båda vägarna. Umgicks med föräldrarna samt moster från Stockholm och  min fina fina farmor, ja och så hundarna förstås 🙂

I lördags så snöade det första gången i höst här i Luleå och i stugan så var det ett par grader kallt på lördagkväll och söndagmorgon… Tog några fina bilder med mobilen (ids aldrig släpa med mig nån kamera lat som jag är) 🙂

Igår på eftermiddan var jag en sväng på stan för att kika efter leggings eller vanliga byxor. Kom hem med två par leggings från Cubus, en tunika från KappAhl samt en t-shirt från Gina Tricot 🙂

/ Sarah

One thought on “Foton och shopping – Tjockisbloggen.se

Kommentera

