Sarah, signing out – Tjockisbloggen.se

så har ännu en ny, fullständigt tråkig och normal måndag snart nått sin ände… Som de flesta andra måndagar så har jag varit på färdighetsträningen och det gick bra som vanligt.

Ska faktiskt ta en fika med en av tjejerna från kursen nån dag i veckan och det ska bli skitkul! Hon är jättegullig och ja jag ser fram mot att lära känna henne 🙂

Under helgen som varit så har mina föräldrar varit ner och hälsat på ett par timmar och det blev lite småshopping för mig på stan.

Bland annat så fyndade jag två par jättefina vinterskor (måste dock lämna tillbaks ett par då de är lite för snäva i skaftet). För 175,50 kr för två par riktiga vinterskor! Tyvärr så sitter inte det ena paret så de ska få flytta tillbaks igen men däremot så snubblade jag in idag för att se om de hade fler storlekar av dem…

Det hade de tyvärr inte men de hade ett par till likadana av de andra skorna som jag slog till på i lördags… Under helgen hade Din Sko halva reapriset på alla skor så det var därför jag kom undan så billigt. Men jag köpte faktiskt det andra paret också, de jag hittade idag som jag köpte likadana i lördags *s*.

De var jättebra och när de i lördags kostade 49:- tycker jag inte det är så mycket att tänka på, tyvärr måste jag ju som sagt lämna tillbaks de andra (stövlarna) men det kan inte hjälpas.

Så här ser iaf de skor ut som ska få ta hand om mina fötter i höst 🙂

Förutom det så blev det lite småstuff, bland annat en (till) topp från Gina Tricot. Nu äger jag två st likadana men den är ju så snygg och skön!

Och så blev det en tunika/topp från KappAhl. Men den är mycket finare på så att man ser ärmarna och formen på den 🙂

/ Sarah, nu off till bed

One thought on “Sarah, signing out – Tjockisbloggen.se

Kommentera

