Burn baby burn – Tjockisbloggen.se

Vi vet vi är dåliga på att skriva nu men vi har båda väldigt fullt upp. Skulle egentligen vara på en avskedsmiddag för en kompis nu men jag klarar inte av det. Det har varit så mycket stress jag ignorerat de senaste veckorna att kroppen sa ifrån idag då jag var ledig idag. Är helt skakig och ur fokus. Det har varit lite för mycket på en gång senaste veckorna. Förra helgen var hysteriskt. Men balen var väldigt trevlig och min kavaljer (en kompis) var en perfekt gentleman hela kvällen. Dessutom behövde han inte ens hyra en smoking, han äger en. Det var verkligen ett sista minuten beslut från honom att följa med och jag är tacksam. Så här prydlig var jag, för en gångs skull :-). Lägger in någon till bild från senaste veckorna eftersom jag ÄNTLIGEN tömt min kamera.

På en liten roadtrip till Narva, inne i slottet

I övrigt har första snön dykt upp, så huset måste värmas upp en del. Det är ett problem, eftersom jag och den där brasan inte kommer överens. Jag tittar på hur Matilda gör, gör likadant. Tar elden sig, inte då. Matilda kommer, gör samma sak, pooof eld. Inte rättvist. Därför frågar jag er om någon har bra göra upp eld knep, jag behöver dem desperat, eftersom jag är ensam hemma i jul så måste ha varm eld. Ja, jag kommer fira jul ensam, mer om det en annan dag, orkar inte tänka på det just nu.

På väg hem från Norge

Ska värma upp lite kycklinggryta nu, med med massa vitaminer från tomater, för jag är inte allergisk längre, hurra!

Ute på promenad i Norge

/Hanna

2 thoughts on “Burn baby burn – Tjockisbloggen.se

Kommentera

