En förklaring – Tjockisbloggen.se

Anledningen till att jag inte har skrivit sedan i november är att jag har väldigt mycket som hänt privat och jag har inte orkat skriva eller engagera mig i något tyvärr. Det är så att jag och David gemensamt tagit ett beslut att bo isär på försök ett tag. Vi har alltså inte gjort slut utan bara flyttat isär för att se om vi mår bättre av det tillsammans.

Det är ju så att man lätt nöter på varandra när den ena är arbetslös och bara går hemma och faktum är ju att vi har varit tillsammans i 10 ½ år och då kan det nog vara nyttigt att ta ett steg tillbaks och hitta tillbaks till det man en gång hade för det är lätt hänt att tappa bort det efter vägen.

Så ni kanske förstår att jag inte har orkat engagera mig i bloggen eller berätta något om det eftersom det är väldigt personligt. Men som sagt var så har vi inte separerat och vi har inte gjort slut utan försöker bara att bo på skilda håll ett tag och träffas när vi känner för det.

Med det sagt så hoppas jag att jag ska orka ta tag i bloggen igen och börjar med att önska er alla ett riktigt gott nytt år och en god fortsättning.

/ Sarah

5 thoughts on “En förklaring – Tjockisbloggen.se

  1. Gott nytt år och hoppas allt ordnar sej för dej med både relationen och jobb 🙂

  2. Ja, så händer det sig i livet ibland…hoppas dock, och håller mina tummar för, att ni hittar tillbaka till en gemensam framtid ihop i alla fall. Ni ser så rara ut ihop, ni 3 i er lilla flock ❤
    Varma kramar från GITT@N

Kommentera

