Nya foton – Tjockisbloggen.se

Vi har haft fullt upp med tapetsering och andra ”husliga” pysslor så jag har inte haft tid att hinna blogga den senaste månaden… Tyvärr känns det också som att den här bloggen har ”gjort sitt”. Under de år vi har haft den har vi hunnit göra det mesta och det känns som att det finns ingenting kvar för oss att göra utan att upprepa oss själva som en gammal trasig hackig lp.

Så framtiden för bloggen är oviss just nu vilket ni kanske förstått av de få inläggen på senaste tiden. Men är det så att ni tycker vi ska fortsätta så protestera så att vi vet att det fortfarande finns ett intresse därute!

Här kommer iaf lite nya bilder från lägenheten 🙂

Jag, David och mina föräldrar har haft fullt upp och nu är det bara resten kvar 😉

/ Sarah

6 thoughts on “Nya foton – Tjockisbloggen.se

  1. Har saknat att följa era liv här i bloggen! För min del funkar det bra att ni skriver om er vardag det behöver inte vara mer avancerat än så 🙂

    //Tina

  2. har ni ingen inspiration kvar så lägg ner innan det blir blaj och allt bara rinner ut i sanden. Men självklart vill jag ha er kvar!!!

  3. Jag har förresten skrivit kommentarer många ggr men de verkar inte nå fram…

    /GITT@N

Kommentera

